NQL D2 VS WORDT KWIEK D1

We kwamen op het veld in Rinsumageast. We konden nog niet beginnen want we moesten nog wachten op de scheidsrechter, alleen hij kwam niet op dagen. Dus werd Jaap (onze coach) de scheidsrechter en Hans (de vader van Anna) onze coach.

Toen kon de wedstrijd gelukkig nog beginnen. het duurde heel lang voor het eerste doelpunt gemaakt werd, het doelpunt werd gemaakt door Ingmar het was een inloopbal, toen moesten we wisselen van vakken functie. en daarna was het pauze.

Na de pauze begonnen we weer met volle moed om de score uit te breiden. En het werd al snel 2-0 door een kleinekans van Anna. Dus ging de bal weer naar het andere vak, maar gelukkig kregen wij het aanvalsvak alweer snel de bal en maakte Ingmar met een afstandsschot en werd het

3-0 voor ons. Jammer genoeg moesten de bal weer naar het andere vak toen maar die hadden hem alweer heel snel en gooide de bal weer naar het aanvalsvak. En wou Anna een inloopbal maken maar haar tegenstander duwde haar in de rug dus kregen we een strafworp, die mocht Ingmar maken en die zat en het stond 4-0. En we moesten ruilen van vakken functie. En daarna was de wedstrijd afgelopen, en hebben wij gewonnen met 4-0 van Wordt kwiek D1. En moesten we helpen het veld op te ruimen gelukkig was dat snel klaar en mochten we ons omkleden, en naar huis.

Groeten: Ingmar