Zaterdag 22 augustus hadden we weer de driekamp met De Granaet en DTL.    De Granaet was dit jaar de organiserende vereniging.  Het was allemaal perfect geregeld door de Granaet, op een hapering in het programma na.

Er waren drie programma’s in de omloop wat soms voor verwarring zorgde.Het was natuurlijk perfect korfbal weer voor de vele supporters die er waren, voor de spelers wel erg warm. Op de ochtend werd gestart met het F-team, E-team en D-team. Was voor alle ploegjes weer even wennen met een hele andere samenstelling.

De F-jes werden de eerste wedstrijd weg gespeeld maar de tweede wedstrijd ging al veel beter.Jammer van het E-team dat er maar twee meisjes aanwezig waren, de andere 3 meisjes hadden andere verplichtingen. Maar Marije Bouma en Liza van Diggelen hebben heel goed hun best gedaan en omdat er per ongeluk nog een E-team in het programma stond hebben deze twee kanjers 6 wedstrijden gespeeld en niet onverdienstelijk. De meeste wedstrijden werden gewonnen.

Het D-team moest ook erg wennen, dit team is deze herfstcompetitie een heel jong team omdat ze allemaal uit de E’s zijn doorgeschoven.

Het C-team heeft twee wedstrijden nipt gewonnen en een wedstrijd net verloren. Dit team is aardig gelijk gebleven alleen aangevuld met Janine en Esther, die gelijk al goed mee draaien.

Voor de middag mochten de A1 en A2 en Einte zijn B-team en het eerste laten zien wat ze konden. Het B-team en de A2 zijn qua team aardig gelijk gebleven maar zijn wel van de C’s naar de B’s gegaan en de A2 was vorig jaar een B-team. Kan verder niks vertellen over uitslagen maar het oefenen was deze zaterdag het belangrijkste. We kunne met zijn allen terug zien op een geslaagde oefendag. Gezellig met alle teams bij elkaar en veel heiten en memmen aan de lijn. Volgend jaar zijn wij aan de beurt om deze drie-kamp te organiseren.

Er zijn leuke foto’s gemaakt (zie fotoalbum)