214664193_935891973861575_1070851322902846459_n.jpg
De C2 had vandaag de tweede wedstrijd tegen Harkema C1.
Helaas kon Janine vandaag niet mee doen in verband met een blessure.
Het was mooi weer en er lag een heel mooi kunstveld voor ons klaar, dus er was niks wat ons tegen zat.
We begonnen met volle moed aan de wedstrijd, maar ons eerste aanvals vak kwam niet tot scoren.
In de pauze stonden we met 0 –1 voor met een doorloopbal van Wiepkje.
We hadden wel weer veel kansen maar geen doelpunten.
De tweede helft speelden we verzorgder met minder plaats fouten.
Maar we kwamen toch op 1 – 1 we kregen een strafworp tegen die Harkema netjes benutte.
Ons tweede aanvals vak met Iris, Marije, Mirthe en Gerbrecht had minder tijd nodig om te scoren.
Met eerst een mooie doorloopbal van Mirthe en direct daarna Marije van Diggelen stonden we op 1 –3.
We dachten goed voorbeeld doet goed volgen maar het wilde nog niet vlotten met ons eerste aanvalsvak met Elina, Esther, Brecht en Wiepkje.
Maar toch wonnen we deze matige wedstrijd, en hebben we wel onze eerste punten binnen.