217462122_196358225834588_3648507617688647482_n.jpg

kampioensfoto d2 2 2015 Kampioenswedstrijd D2

Zaterdagochtend kwamen wij de D2 aan in Kollum. Om half twaalf stonden wij klaar in een lege, donkere zaal. Om twaalf uur stond iedereen op het veld en konden wij eindelijk beginnen. Deze wedstrijd moesten we winnen van de Lauwers D1 om kampioen te worden.. Spannend dus!!! Al snel werd er een doorloopbal door Brecht gemaakt waarmee het dus 1-0 stond. Naomi maakte er met haar kleine kans 2-0 van. Het 3e en het 4e doelpunt waren allebei een doorloopbal van Ibrich. Nog net voor de pauze maakte Mirthe met haar doorloopbal er 5-0 van, waarmee we de pauze ingingen! In de pauze was Wiepie heel positief over ons en gaf natuurlijk nog een paar tips, waarmee we weer met volle moed de 2e helft ingingen!! Anna maakte al snel een afstandsschot , het stond dus nu 6-0. Jammer genoeg kregen we daarna een doelpunt tegen, waarmee het 6-1 stond. Al snel maakte Ingmar er 7-1 van met haar afstandschot. Even later maakte Anna er 8-1 van met ook een afstandshot. De 9-1 werd gemaakt met de doorloopbal van Ibrich. Nog even voordat de wedstrijd was afgelopen maakte Wiepkje nog twee kleinekansen! Deze wedstrijd hebben wij gewonnen met 11-1 waarmee we kampioen zijn geworden!!! Aan de kant stonden onze trotse, geweldige coach/trainer Wiepie, onze super trainer Jaap, de kampioensfoto d2 2015geweldige, trouwe supporters en Minne Jansma met de medailles klaar, Naomi kreeg als aanvoerster als eerst haar medaille, daarna kreeg de rest van het team hun medaille, daarna werden er volop foto’s van ons gemaakt. Na de fotosessie was het eindelijk patattijd!!! Het was een super mooi seizoen hierbij bedanken we alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt, met in het speciaal Wiepie en Jaap!!!

Naomi & Anna

DSC05715De kampioenen op de foto  met sponsor H. van Dijk, project management en bouw advies

Terug naar Nieuws en verslagen