Beste (ouders van) leden,

Ben jij lid van de Rabobank? Dan roepen we je op om op NQL te stemmen binnen de campagne Rabo Clubsupport. Dit kun je eenvoudig doen via onderstaande link of via je Rabo Bankieren App.

“Rabobank gelooft in de kracht van clubs en verenigingen. Daarom investeren wij een deel van onze winst in clubs en verenigingen door het hele land.

Heb jij als lid van Rabobank een persoonlijke stemcode ontvangen? Dan kun je vanaf nu jouw 5 stemmen verdelen over de clubs en verenigingen en hun mooie bestedingsdoelen. “

Het bestedingsdoel van NQL is speelmogelijkheden of een speeltuintje voor de allerkleinsten in te richten, zodat niet alleen de spelers en ouders, maar het hele gezin zich welkom voelt bij de wedstrijden van NQL.

Klik hier, zoek op ‘Nij Quick Libben’ en geef ons je stem(men)!

Of ga heel eenvoudig naar de Rabo App, en kies in de “Store” voor “Rabo ClubSupport” en stem!

Stemmen kan tot en met 24 oktober.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van NQL