214771058_2884076491844287_1202915912001617567_n.jpg

De additionele maatregelen, die het kabinet 23 maart aangekondigd heeft in de strijd tegen het coronavirus, hebben gevolgen voor onze korfbalcompetitie en evenementen.

Afgelasting (tweede helft) veldcompetitie
Alle geplande wedstrijden in (het tweede deel van) de veldcompetitie worden dit seizoen afgelast, evenals alle toernooien en evenementen.

Dit betekent dat er tot de zomervakantie geen trainingen en geen wedstrijden meer zijn voor alle NQL-leden. Begrijpelijk gezien de huidige situatie, maar natuurlijk een grote teleurstelling voor alle spelers die wekelijks met veel plezier op het korfbalveld staan.
Over de afwikkeling van de zaal- en veldcompetitie (rangschikking en promotie- en degradatieregeling) besluit het KNKV uiterlijk maandag 6 april.

Binnenkort verschijnt op KNKV.nl een FAQ-overzicht: door verenigingen veel gestelde vragen en de antwoorden hierop.
Kijk hiervoor op https://www.knkv.nl/nieuws .