Op 19 februari werd de jaarlijkse ledenvergadering gehouden in de Beijer in De Geast. Met een opkomst van ongeveer vijftien leden dan wel ouders van jeugdleden viel de belangstelling enigszins tegen.

Het bestuur vindt dat jammer, de ledenvergadering is het moment bij uitstek om aan te tonen dat men betrokken is bij het wel en wee van de vereniging waar men bij is aangesloten.

Op de agenda een aantal “standaard”-punten, maar ook discussiepunten. En gediscussieerd werd er! Niet alleen tijdens de vergadering, maar zeker ook in de pauze en na de vergadering.

NQL heeft een nieuwe website die werd getoond aan de aanwezigen, die daarover enthousiast waren. De loterij, met door de leden zelf meegebrachte prijzen, was een groot succes te noemen.

ledenvergadering

Terug naar Nieuws en verslagen