Foto van de dag
218299142_191603386259986_873084211305628770_n.jpg

Hallo leden/ouders van leden,

Zaterdag 13 april wordt de jaarlijkse rommelmarkt van NQL gehouden. Dit jaar in Burdaard, onder de carport bij Jansma.

Om deze rommelmarkt tot een groot succes te maken is JULLIE/ JOUW hulp hard nodig.

Vrijdagmiddag vanaf 16.00 uur kunnen we de carport van Jansma inrichten, hier kunnen we wel wat hulp bij gebruiken.

Voor  vrijdagavond 12 april vanaf 18.00 uur hebben we mensen nodig die de spullen willen ophalen en mensen die de spullen willen uitpakken/uitstallen.

(auto’s met aanhangwagen/ruime kofferbak zijn in dit geval zeer welkom).

Voor de zaterdagochtend (vanaf 08.00 uur) hebben we fanatieke verkopers nodig als mede mensen die koffie/thee zetten en/of verkopen. De rommelmarkt duurt tot 11.30 uur.

Mochten jullie zelf nog ideeën hebben om geld op te halen (denk aan het verkopen van zelfgebakken cake/taarten, grabbelton o.i.d.) dan kunnen jullie je ook daarvoor aanmelden.

Aanmelden voor spullen ophalen/verkopen/verzorgen etc. kan bij:

Selien Kooistra selien.kooistra@hotmail.com

Ebele Visser fc_vissermanneke@hotmail.com

Marrit Adema marritadema@hotmail.com

Voor de niet-Burdaarders onder ons:

Omdat we dit jaar in Burdaard e.o. de spullen ophalen, vragen we jullie wanneer je zelf spullen voor de verkoop hebt, deze vrijdagavond tussen 18.00 uur en 20.00 uur bij Jansma Burdaard te brengen.

We hopen op een grote opkomst en opbrengst!

Alvast bedankt!

Selien, Ebele en Marrit